ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

دانلود آهنگ عروس شیراز نوید

 دانلود آهنگ عروس شیراز نوید

دانلود آهنگ و متن ترانه عروس شیرازی در ادامه مطلب

 

متن آهنگ عروس شیراز از نوید

 

عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
ای صاحب چشمان درخشنده نافذ
ای همنفس سعدی و همشهری حافظ
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی

دختر شیرازی و دلنوازی
صداقت و مهربونی مرامت
مثل غزل‌های شیرین حافظ
شکر می‌ریزه از لحن کلامت
رنگ گل سرخ لبات رنگ اناره
لحن شکر ریز تو آهنگ بهاره
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی

تو رو به اون شاهچراغ عشقمو رد نکن
تو این دیار بی کسی با دلم بد نکن
عمری دل منتظر عشق بی ریا بود
حالا که قسمتش شده جور بی حد نکن
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی


 دانلود آهنگ عروس شیراز

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad movahedi یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 19:42

ترانه های نویدبسیارزیباست معین هم سلطان موسیقیه درکل موسیقی سنتی ومحلی روهمه دوست دارن

eli سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 17:26 http://www.gol2khtar.blogfa.com

mamnon ali bod vaqan dasteton dard nakone

ممنونم از نظر تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد