ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخی
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخیبرای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
 نظر یادتون نره!!!!!

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام شوخی:

تو یه چیزی داری که دیونشم

کاری کردی که بیخیال همه شم

آخه من با همه برو بیا

نتونستم از پس تو بر بیام

دوسم داری دوست دارم

من یه لحظه چشم از تو بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

♫♫♫♫♫♫

من که اصلا نفهمیدم چطور شد

شوخی شوخی قلب من ماله تو شد

تو می تونی با من بمونی و مگه بهتر از من دیدی کسی رو

دوسم داری دوست دارم

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل. من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

MP3 – 320

Farzad Farzin – Shookhi

MP3 – 128

Farzad Farzin – Shookhi

نظرات 2 + ارسال نظر
م..... یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 13:49 http://pechpechhayeman.blogsky.com

م..... یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 13:48 http://pechpechhayeman.blogsky.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد