ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

برای تو....

برای تو...

برای چشم هایت...

برای من...

برای دردهایم...

برای ما...   

برای این همه تنهایی...

ای کاش خدا کاری کند..

#زندگیم شدی#

 دلم دیگر به زندگی گرم نیست

مادر می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !

اما چگونه ؟ وقتی از هر طرف میروم به تو می‌رسم ؟!

تست خود شناسی

این تابلو چه چیزی کم دارد؟

 تست خودشناسی
تابلویی که در عکس میبینید جاده ای را نشان میدهد که به یک خانه منتهی میگردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟


یک درخت
یک آبگیر (برکه)
آدمها
یک تکه ابر
یک ماشین

پیامی که در پشت این سوال قرار دارد چیزی که انتخاب میکنید تا به صحنه اضافه شود نشانگر چیزی است که در زندگی شخصی برایتان اهمیت دارد. با تغییر اولویتهای زندگیتان، انتخاب شیء جاافتاده در این صحنه نیز تغییر خواهد کرد. این سوال را چند سال دیگر نیز از خود بپرسید تا دریابید که دیدگاهتان نسبت به چیزها تغییر یافته ... 
جوابتان در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

زندگی


زندگی  

 

گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید
گفتم از پایان کارعاشقی نقشی بکش
شاعری را با کتابش گوشه ای تنها کشید 

دلم تنگ شده

دلم تنگ شده برای روز های کودکی

که بهانه ی گریه کردنم داشتن یک عروسک بود!

نه یک آدم!

 

وقتی یه دختر به خاطر یه پسر اشک میریزه...


یعنی واقعاً عاشقشه



اما ....


وقتی یه پسر به خاطر یه دختر اشک بریزه


یعنی هیچ وقت دیگه نمیتونه دختر دیگه ای رو مثل اون دوست داشته باشه
 

ورژن جدید شنگول و منگول(حتما بخونید)

ورژن جدید داستان شنگول و منگول(حتما بخونید فوق العاده است)

به نام خدا

یه روزی از روز های شلوغ تهران،شنگول و منگول و حبه ی انگور گرسنه

شون میشه و هوس فست فود میکنن اما از اونجا که باباشون شب کار

بوده مامان بزی تصمیم میگیره که از خونه خارج بشه و بره واسه بچه

هاش هایدا بخره بیاد.

یه مدت که میگذره آقا گرگه میاد و در میزنه میگه:منم منم مادرتون غذا

آوردم براتون...حبه ی انگور که رشته اش ریاضی فیزیک بوده و خیلی

زرنگ و تیز و بز بوده میره آیفون تصویری رو میزنه و میبینه که گرگس

میگه اوسکول خودتی میدونم گرگه ای...

گرگه میذاره و میره نیم ساعت بعد یکی میاد در میزنه میگه:منم منم

مادرتون غذا آوردم براتون...حبه ی انگور آیفونو میزنه میبینه چیزی معلوم

نیست درو باز میکنه که رکب میخوره:"سروان جعفری هستم،بجه ها

بریزید ماهواره ها رو جمع کنید.

ساعتها گذشت و مامان بزی نیومد و گوشیش هم در دسترس نبود.

دوباره صدای زنگ به صدا در اومد و بچه ها بی مهابا درو باز کردن،اما ای

دل غاقل از اداره آب و و فاضلاب اومده بودن آبشونو قطع کنند.

در نهایت کار مامان بزی اومد اما چون عابر بانکا قطع بوده نتونسته غذا

بخره...

شنگول و منگول و حبه ی انگور هم مجبور شدن برن شابدولعظیم فلافل بخورن....



{قصه ی ما به سر رسید_کلاغه به زیدش نرسید}خندهنیشخند

من میخوام یه دست گل به آب بدم


من از اون آسمون آبی میخوام

من از اون شبهای مهتابی میخوام

دلم از خاطره های بد جداست

من از اون وفای بی تابی میخوام

من میخوام یه دست گل به آب بدم

آرزوهام رو به یک حباب بدم

سیبی از شاخه حسرت بچینم بندازم تو آسمون و تاب بدم

گل ایوون بهاره دل من

یه بیابون لاله زاره دل من

مثل یک دسته گل اقاقیا دلم آواز میخونه بیا بیا

تو میری پشت علف ها گم میشی

من میمونم و گل اقاقیا

گل ایوون بهاره دل من

یه بیابون لاله زاره دل من

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی با نام سوء تفاهم

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی با نام سوء تفاهم


دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی با نام سوء تفاهم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی با نام سوء تفاهم با بالا ترین کیفیت
ترانه : سید محمد کاظمی ، ملودی : بهنام صفوی ، تنظیم : کوشان حداد



دانلود => ادامه مطلب  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حالم بده


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامان جلیلی با نام حالم بده با بالا ترین کیفیت ترانه و ملودی : سامان جلیلی ، تنظیم و میکس مسترینگ : حامد برادران

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب ...