ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام برو



 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی ایمان غلامی به نام برو

(ترانه : امیر کیانی /آهنگ و تنظیم و گیتار و ویولون و پیانو: ایمان غلامی)





دانلود آهنگ  در ادامه مطلب


  ادامه مطلب ...

آرزویی دلنشین

 در سکوت دلنشین نیمه شب

  می گذشتیم از میان کوچه ها

 راز گویان هر دو غمگین هر دو شاد

   هر دو بودیم از همه عالم جدا

تکیه بر بازوی من میداد گرم

 شعله ور از سوز خواهش ها تنش

  لرزشی بر جان من می ریخت نرم

        ناز آن بازو به بازو رفتنش

در نگاهش با همه پرهیز و شرم

               برق می زد آرزویی دلنشین

               در دل من با همه افسردگی

                 موج میزد اشتیاقی دلنشین

زیر نور ماه دور از چشم غیر

  چشمها بر یکدگر می دوختیم

    هر نفس صد راز می گفتیم و باز

                    در تب ناگفته ها می سوختیم

نسترن ها از سر دیوارها

   سر کشیدند از صدای پای ما

         ماه می پائیدمان از روی بام

                      عشق می جوشید در رگهای ما 

باز هنگام جدائی در رسید

    سینه ها لرزان شد و دلها شکست

      خنده ها در لرزش لبها گریخت

        اشکها بر روی رویا ها نشست

چشم جان من به ناکامی گریست

                      برق اشکی در نگاه او دوید

                            نسترن ها سر بزیر انداختند

                             ماه را ابری به کام خود کشید

تشنه تنها خسته جان آشفته حال

   در دل شب می سپردم راه خویش

           تا بگریم در غمش دیوانه وار

               خلوتی میخواستم دلخواه خویش

 

                                                                   فریدون مشیری 

 

ع ش ق .................. عشق

 

منو ببخش اگه تورو سپردمت به دیگری
اگه که بد کردی و من بخشیدمت به سادگی

 

منو ببخش اگه هنوز دلتنگم از ندیدنت
اگه که خالی از غرور میخوام که باز ببینمت


 وقتی تو قاب پنجره اونو کنارت میبینم
میبینم که دوست داره ببین چه آروم میمیرم

 
وقتی بهت فکر میکنم یهو میشی همه کسم
پنجره بازه ولی من انگاری توی قفسم


 ببخش اگه شکستم و دلگیر شدی ازاین صدا
اگه نشد بهت بگم حرفامو تو یه نگاه

 

ببخش منو .صبوریمو .گریه های پنهونیمو
ببخش منو صبوریمو . این همه مهربونیمو
 

معرفی کشتی گیران قهرمان ایران


امید نوروزی


متولد ۱۰ اسفند ۱۳۶۴ در شیراز، کشتی‌گیر ایرانی  وزن ۶۰ کیلوگرم است.





 معرفی بقیه قهرمانان در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ساده میگم

دل من از تبار دیوار های کاهگلی ست.

ساده میمیرد.

ساده میشکند.

ساده می افتد.

دل من تنها فراموش کردن عزیزان را بلد نیست!

هنوزم عاشقش هستم


اگرچه خالیه دستم، هنوزم عاشقش هستم

نمیتونم برم تنها، بدجوری دل به اون بستم
منم اشکاش میاد یادم، آخه عشقو یادش دادم
دیدم جلوی چشمام رفت، چه ساده از دستش دادم…

نتایج منطقی

   ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺑﯿﺮﯼ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﺷﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩ ﺗﻮ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ...

   ﯾﻪ ﮐﺮﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ ﻭ ﯾﻪ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺯ ﺍﻟﮑل ﺭﯾﺨﺖ ﺭﻭﺵ !

   ﮐﺮﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ !

   ﺑﻌﺪ ﮔﻔﺖ : ﺩﯾﺪﯾﺪ ﭼﻪ ﺑﻼﯾﯽ ﺳﺮ ﮐﺮﻡ ﺍﻭﻣﺪ ؟

   ﭼﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ؟

   ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻦ :

   ﺑﺎﯾﺪ  ﺍﻟﮑل ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ ، ﺗﺎ ﮐﺮﻡ ﻫﺎﯼ ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﻥ :|

   ﻣﻌﻠﻤﻪ ﺩﯾﺪ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﻪ ﺯﺑﻮﻥ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻦ ...

   ﯾﻪ ﻇﺮﻑ ﭘﺮ الکل ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺟﻠﻮﯼ ﯾﻪ ﺍﻻﻍ ﻭ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﮔﻔﺖ :

   ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ﺣﺘﯽ ﺍﻻﻍ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ !

   ﭼﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ؟

   ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻦ :

   ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ ﻫﺮ ﮐﯽ ﻧﺨﻮﺭﻩ الاغه ...


      
        معلم