ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

عاشقانه


عکس های عاشقانه جدید و زیبا 92
من دلم میخواهد ‎

باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎
برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎
مست ازاین عشق  ‎
خیره به چشمانم ‎
دستانم را بگیری‎
و بابوسه ای ‎
شعری تازه برلبانم بسرایی‎
من دلم میخواهد ‎
من باشم و توباشی و عشق ‎
ودیگرهیچ‎

مشاهده این مطلب 
در وبلاگ عاشقانه اتش بکس:

رفیق

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﯾﺪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﮕﻪ : ﺑﺎﺯ ﭼﻪ ﻣﺮﮔﺘﻪ ﻧﮑﺒﺖ


ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﺗﺎ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﯽ ﭘﻮﻝ ﻻﺯﻣﻢ ﺑﮕﻪ : ﺑﺪﺑﺨﺖ ﮔﺪﺍ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕﻋﺎﺑﺮﺗﻮ ﺑﻔﺮﺳﺖ

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﯽ ﻣﺮﯾﻀﻢ ، ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖﺑﮕﻪ :ﺍﯾﺸﺎﻻ بمیری ﮔﻨﺪﺕ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺎﮎ ﺷﻪ ﻭﻟﯽ ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎﮐﻤﭙﻮﺕﺑﯿﺎﺩ ﭘﯿﺸﺖ

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﮕﻪ : ﭘﺎﻟﻮﻧﺘﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺭﻭﮐﻤﺮﺕ ﺗﺎﺑﯿﺎﻡ ﺍﻓﺴﺎﺭﺗﻮ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﮕﺮﺩﻭﻧﻤﺖ

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻡ ﺑﮕﻪ ، ﺧﺨﺦ ﺍﯼ ﺗﻮﺭﻭﺣﺖ !ﺳﮓ ﻣﺤﻞ ﺗﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ؟ ﻭﻟﯽ ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎ ﺟﻮﻥ ﻭ ﺩﻝ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﻪ ﺑﻪﻋﺸﻘﺖﺑﺮﺳﯽ

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﻧﺎﻣﺸﻮ ﺍﺯﺕ ﻗﺎﯾﻢ ﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺍﺧﺮﺵﺟﻮﺍﺏ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﭘﺮﺕ ﮐﻨﻪ ﻃﺮﻓﺖ

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺗﮏ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﺑﻬﺶ ، ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﮕﻪ ﺑﺰﻣﺠﻪﺷﺎﺭﮊﺗﻮ ﺑﺎﺑﻘﯿﻪ ﻣﯿﺤﺮﻓﯽ ﺗﮏ ﺯﻧﮕﺘﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ؟!؟!

ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻧﯿﻪ ﮐﻪ ..................................................................شما بگید


مجنون

    سالها با جور لیلا ساختی                                                       من کنارت بودم و نشناختی

    عشق لیلا در دلت انداختم                                                        صد قمار عشق یک جاباختم

    کردمت آواره ی صحرا نشد                                                    گفتم عاقل میشوی اما نشد

    سوختم در حسرت یک یا ربت                                                 غیر لیلی بر نیامد برلبت

    روز وشب اورا دعا کردی ولی                                                دیدم امشب بامنی گفتم بلی

    مطمئن بودم به من سر میزنی                                                   بر حریم خانه ام در میزنی

   حال این لیلا که خوارت کرده بود                                               درس عشقش بی قرارت کرده بود

   مرد راهش باش تاشاهت کنم                                                     صد چو لیلا کشته در راهت کنم 

مهتاب


اگه مهتاب بشی به من بتابی منم رخت سیامو در میارم


اگه بارون بشی نم نم بباری منم یادم میره که شوره زارم


اگه افتاب بشی تو باغ ابرا منم تو اتیشت پروانه میشم


اگه عاشق بشی حتی دروغی میمونم با غمت هم خونه میشم


میمونم تا نگی فکر سفر بود نگی مثل پرستو در به در بود


میشم کفتر میسوزم تا بدونی که پاسوز غمت اتیش به پر بود 


ﺑﻌﻀـﯽﺍﺷـﮏ ﻫﺎ


    ﺑﻌﻀـﯽﺍﺷـﮏ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ

 

    ﺑــﯽ ﺩﻟﯿﻞ

 

              ﺑــﯽ ﺑﻬﺎﻧـﻪ

 

                            ﯾـﮏ ﺩﻓﻌــﻪ

 

                                             ﻧﺼﻒ ﺷﺒـﯽ

 

                                            ﻋﺠﯿـﺐ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﻨـﺪ


دلتنگ



בِلْتَنـْـگ ڪِـﮧ میشَمْ

چِشْمــוمــפ (*_*)

میبَنـْבَҐ פ (-_-)

فِڪْرْ میڪُنَمْ (؟ _؟)

تــפ پیشَمے (*_*) (*_*)