ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

نشانی پروردگار...

بی دلی در همه احوال خدا با او بود                     او نمیدید و از دور خدایا میکرد


http://khoshmanzar.persiangig.com/image/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AE%D8%AF%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%20(7).jpg


به دنبال خدا رهسپار شدم.در راه درختی زیبا را دیدم و به او گفتم که "خدا را نشانم بده" .درخت شکوفه کرد و میوه داد.

سر به زیر انداختم و روانه شدم. جلوتر ابر را دیدم و خواستم که خدا را نشانم دهد. بلافاصله باران باریدن گرفت.

دوباره سر به زیر انداختم و روانه شدم. جلوتر که رفتم، باد را دیدم. همین که خواستم بگویم خدا را نشانم بده، گفت:" من که خدا را نشانت داده بودم. من پیش از اینکه تو با ابر سخن بگویی او را پیش تو آوردم". در همین حین خورشید را دیدم و خواستم که خدا را نشانم دهد. او نیز خدا را نشانم داده بود، اما من ندیده بودم. او آب دریا را بخار کرده بود و به صورت ابر در آورده بود و خدا را نشانم داده بود. آنگاه شرمنده شدم و سر به زیر انداختم. در همان حال صدایی در گوشم زمزمه کرد که اینها ذره ای از وجود خدا را ثابت میکرد.


تو خود را ندیده بودی، آری خودت بزرگترین دلیلی.

12 دلیل رد شدنتان توسط خانم ها

فقط آقایون بخوانند...

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما او ردتان کرد.  رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.
باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

http://plus.freedownload.ir/sites/default/files/imagecache/article_image/article/javabe-rad-be-khastegar.jpg



این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:
  
ادامه مطلب ...

اگه تونستی این شعر رو خودت معنی کن......

چون سر کس نیستت، فتنه مکن دل مبر / چون که ببردی دلی ، پرده ی او را مدر
                                             
                                                                                               سعدی
دوستان اگه تونستید این شعر رو خودتون معنی کنید
میخوام ببینم چه کسی میتونه نزدیک ترین معنی رو بگه

ی پسرایی هستن...

به این پسرا میگن رفیق با مرام....


http://upload7.ir/images/53702171446429599074.jpg


ی پسرایی هستن که...


صدای خنده هاشون تو خیابون میپیچه...


شلوارشون نه خیلی براشون بزرگه نه خیلی کوچیک....


ابروهاشون فابریک خودشونه...


همون هایی که نه لکسوز دارن نه کمری...


اما مرام دارن..


چشمشون همه جا کار نمی کنه...


دنبال موی بلند و چشم آبی نیستن...


پسرایی که به خاطر پول با کسی رفاقت نمیکنن...


پسرایی که موزیک خارجی رو بدون معنی کردن حفظ نمیکنن...


پز نمیدن...


پاتوقشون مهمونی و شیشه و انواع مشروب جات نیست...


اهل ورزشن...


آره رفیق اونایی که تکه کلامشون معرفته....


بی ریا، با خدا، مهربون و با مسئولیتن...


آدم میتونه رو رفاقتشون حساب باز کنه...


کنارشون آرامش داری...


اونایی که دخترا رو به رفیقاشون ترجیح نمیدن...


این جور پسرا خیلی مردن..


خیلی تکن، خیلی خاصن...


خیلی شوخن و جنگولک بازی در میارن....


ولی احساسشون قویه...


آه بکشن خدا دنیا رو واسشون زیرورو میکنه...

ستاره ی من...

تو کل دنیا برام تو یدونه بودی، من مرد رویا و تو خانم خونه بودی...


http://www.neda2ndm.loxblog.com/upload/neda2ndm/image/589384_kWizRf0O.jpg


نمیدونم میدونی یا نه، که چقدر دلم برات تنگ شده.

نمیدونم دلیلش چیه که اینقدر باهام غریبه شدی!

دیگه هیچ چیز مثل قبل نیست. ولی من اینقدر دلم میخواد که بازم با هم حرف بزنیم و از زندگی و آینده بگیم.

نمیدونم چی شد که این قدر از هم دور شدیم، دلم تنگ شده واسه حرف زدن های شبانه، که من از احساسم به تو بگم و تو بگی که اصلا باور نمیکنم. میگفتی که اصلا به این جور عشقا اعتقادی نداری، ولی من بازم بیشتر میگفتم که دوست دارم. تو می گفتی اگه دوستم داری باید بهم ثابت کنی. خودت میگفتی که هیچ وقت با حرف خالی قانع نمیشی. تمام فکر من این بود که چجوری بهت ثابت کنم که دوست دارم.

نمیدونم که چرا قدر اون روزهایی که هر روز میدیدمت رو ندونستم که الان دلتنگ یک نگاهت شدم.

تو نمیدونی که چقدر نگاهت زیباست. تو نمیدونی که چقدر اون چشمات قشنگه. با اینکه منو کم نگاه میکردی ولی هر بار که منو با اون چشمای نازت نگاه میکردی، انگار که خدا دنیا رو بهم داده بود.

آخرین نگاهت هنوز یادمه، اون لحظه رفتن، اون ساعت تلخ خداحافظی، یادته، وای که اگر میدونستم برای نگاه بعدیت این قدر باید صبر کنم بیشتر نگات میکردم.

تو خودت گفتی که به ستاره ها میگی، تا زمانی که باد سحر میدمد، بر جاده های شبم بتابن تا مسیر آرزوهام بی نور نباشن. ولی وقتی که تو رفتی ستاره ها هم رفتن. الان آسمون شبم خیلی تاریکه. انگار که ستاره ها هم میدونن بدون تو کاری از دستشون بر نمیاد.

ولی من اصلا نمیدونم که دوست داری برگردی یا نه؟؟

ولی من به امید برگشتنت زنده ام...

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دوست داشتم


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دوست داشتم


دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دوست داشتم

ترانه سرا : حسین صفا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید!!!!!

ادامه مطلب ...

چت باکس اختصاصی وبلاگ گروهی و تفریحی atashbax


برای مشاهده چت باکس این وبلاگ لطفا به اخر صفحات این وبلاگ بروید
برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید
 
ادامه مطلب ...