ATASH BAX
ATASH BAX

ATASH BAX

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام عصر پاییزی

مرتضی پاشایی به نام عصر پاییزی


دانلود در ادامه مطلب...

 

 

Download Links



MP3 128

Download


MP3 320

Download




متن آهنگ:



بهت پیله کردم نمیمونی پیشم
نمیمیرم اینجا نه پروانه میشم
از عشق زیادی تو رو خسته کردم
تو دورم زدی نخواستی که دورت بگردم
بازم شوری اشکامو لب های سردم
من این بازی رو صد دفعه دوره کردم
نه راهی نداره گمونم قراره یکی دیگه دستامو تنها بذاره
دیگه توی دنیا به چی اعتباره
به کسی که مردی اعتماد نداره
منو بغض و باران سکوت خیابون
دوباره شکستم چه آسون
به پاتم بسوزم تو شمعم نمیشی
تو هوای دنیای آدم نمیشی
غرورت گلومو به هق هق کشیده
آدم که قسم خوردشو دق نمیده
منو تو یه عمره دو تا خط صافیم
شده عادت ما که رویا ببافیم
بشینیم و عشق و به بازی بگیریم
واسه زندگی کردن بمیریم
چه سخته تو تنهایی شرمنده میشیم
تو قهرمانی ما بازنده میشیم
مثل عصر پاییزی رنگ و رومون
واسه خیلیا خاطرس آرزومون
دیگه توی دنیا به چی اعتباره
به کسی که مردی اعتماد نداره
منو بغض و باران سکوت خیابون
دوباره شکستم چه آسون
به پاتم بسوزم تو شمعم نمیشی
تو هوای دنیای آدم نمیشی

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 21:24 http://sahar-love-haneyeh.blogfa.com

با سلام
شما رو لینکیدم ممنون که منو لینکیدین

مرسی گلم

صالح پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 18:05

من دیه نمیام چتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد